Aj – 3.B Salvadori

 

Týden od 3. 11. do 9. 11.

➡️ Co jsme dělali v hodinách:

  • Začali jsme druhou lekci – At school.

  • V učebnici jsme vypracovali strany 8 a 9.

  • V pracovním sešitě jsme vypracovali strany 7 a 8.

  • Do sešitu jsme nalepili tři pracovní listy se slovíčky na téma školní pomůcky (school aids).

➡️ Co nás čeká:

  • V příštím týdnu se mohou žáci dobrovolně nechat vyvolat na známku ze čtení komiksu z učebnice.

Týden od 29. 9. do 3. 10.

➡️ Co jsme dělali v hodinách:

  • Do sešitu jsme nalepili čtyři pracovní listy na téma čísla 1–10 (osmisměrka, doplňovačky aj.).

  • V učebnici jsme pracovali na straně 6.

  • V pracovním sešitě jsme vypracovali stranu 5.

  • Učení čísel jsme doplnili o písničky na dané téma, které dětem pomáhají s výslovností i zapamatováním.

➡️ Co nás čeká:

  • V pondělí si napíšeme opakovací test na čísla 1–10.

➡️ Zajímavost z hodin:
Přikládám odkaz na brain break využitý v tomto týdnu
Mario Run

Týden od 22. 9. do 26. 9.

➡️ Co jsme dělali v hodinách:

  • Do sešitu jsme nalepili:
    • pracovní list s procvičováním vět My name is… a I am…,
    • pracovní list s opakováním pozdravů a novými frázemi:
      How are you? – I´m fine, thank you. – How old are you? – I´m … years old. – Spell your name, please.
  • V pracovním sešitě děti vypracovaly strany 3 a 4.
  • V učebnici proběhlo čtení komiksu na stranách 4–5. Pochvalu si zaslouží všichni, kteří se nechali dobrovolně vyvolat.

➡️ Zajímavost z hodin:
Na žádost dětí přikládám odkaz na naše brain breaks (krátké zábavné pohybové aktivity mezi učením, které pomáhají dětem uvolnit se a znovu se soustředit).

Warm up
DJ Raphi

➡️ Na co se zaměříme příště:

  • Učení a procvičování čísel.

Týden od 15. 9. do 19. 9.

➡️ Co jsme dělali v hodinách:

  • Do slovníčku jsme nalepili čísla 1–10.
  • V pracovním sešitě děti vypracovaly stranu 2.
  • V učebnici jsme prošli strany 2–5.

➡️ Dobrovolný úkol:
V příštím týdnu se mohou žáci nechat vyvolat ze čtení komiksu na stránkách 4–5 v učebnici.

➡️ Doporučení k domácí přípravě:

  • Děti by se měly učit slovíčka nejen správně vyslovovat, ale také správně psát.
  • Při učení slovíček doporučujeme krátké a častější procvičování místo dlouhého opakování naráz.
  • Psanou formu je ideální upevňovat psaním – např. napsat jedno slovíčko pětkrát po sobě – můžete zábavnou formou zadávat, aby slovo napsali určitou barvou, duhově, tiskacím nebo psacím písmem…

Týden od 8. 9. do 12. 9.

➡️ Co mají děti v sešitě nalepené:

  • Pracovní list s informacemi o žákovi (jméno, věk, oblíbená barva).
  • Pracovní list s osmisměrkou na téma pozdravy (greetings).
  • Pracovní list k tématu pozdravy a představení
    (např. Hello! My name is… I am… What’s your name?).
  • Básnička „See you later, alligator“.

➡️ Dobrovolný úkol za jedničku:
Žáci se mohou básničku naučit zpaměti a nechat se ve škole vyzkoušet.
👉 Zpívanou verzi najdete zde: See you later, alligator – YouTube

➡️ Co si děti doma opakují:
Základní anglické pozdravy:

  • Hello / Hi – Ahoj
  • Good morning – Dobré ráno
  • Good afternoon – Dobré odpoledne
  • Good evening – Dobrý večer
  • Goodbye / Bye – Na shledanou / Ahoj (při loučení)
  • See you later – Uvidíme se později
  • Good night – Dobrou noc