Týden od 3. 11. do 9. 11.
➡️ Co jsme dělali v hodinách:
-
Začali jsme druhou lekci – At school.
-
V učebnici jsme vypracovali strany 8 a 9.
-
V pracovním sešitě jsme vypracovali strany 7 a 8.
-
Do sešitu jsme nalepili tři pracovní listy se slovíčky na téma školní pomůcky (school aids).
➡️ Co nás čeká:
-
V příštím týdnu se mohou žáci dobrovolně nechat vyvolat na známku ze čtení komiksu z učebnice.
Týden od 29. 9. do 3. 10.
➡️ Co jsme dělali v hodinách:
-
Do sešitu jsme nalepili čtyři pracovní listy na téma čísla 1–10 (osmisměrka, doplňovačky aj.).
-
V učebnici jsme pracovali na straně 6.
-
V pracovním sešitě jsme vypracovali stranu 5.
-
Učení čísel jsme doplnili o písničky na dané téma, které dětem pomáhají s výslovností i zapamatováním.
➡️ Co nás čeká:
-
V pondělí si napíšeme opakovací test na čísla 1–10.
➡️ Zajímavost z hodin:
Přikládám odkaz na brain break využitý v tomto týdnu
Mario Run
Týden od 22. 9. do 26. 9.
➡️ Co jsme dělali v hodinách:
- Do sešitu jsme nalepili:
- pracovní list s procvičováním vět My name is… a I am…,
- pracovní list s opakováním pozdravů a novými frázemi:
How are you? – I´m fine, thank you. – How old are you? – I´m … years old. – Spell your name, please.
- V pracovním sešitě děti vypracovaly strany 3 a 4.
- V učebnici proběhlo čtení komiksu na stranách 4–5. Pochvalu si zaslouží všichni, kteří se nechali dobrovolně vyvolat.
➡️ Zajímavost z hodin:
Na žádost dětí přikládám odkaz na naše brain breaks (krátké zábavné pohybové aktivity mezi učením, které pomáhají dětem uvolnit se a znovu se soustředit).
➡️ Na co se zaměříme příště:
- Učení a procvičování čísel.
Týden od 15. 9. do 19. 9.
➡️ Co jsme dělali v hodinách:
- Do slovníčku jsme nalepili čísla 1–10.
- V pracovním sešitě děti vypracovaly stranu 2.
- V učebnici jsme prošli strany 2–5.
➡️ Dobrovolný úkol:
V příštím týdnu se mohou žáci nechat vyvolat ze čtení komiksu na stránkách 4–5 v učebnici.
➡️ Doporučení k domácí přípravě:
- Děti by se měly učit slovíčka nejen správně vyslovovat, ale také správně psát.
- Při učení slovíček doporučujeme krátké a častější procvičování místo dlouhého opakování naráz.
- Psanou formu je ideální upevňovat psaním – např. napsat jedno slovíčko pětkrát po sobě – můžete zábavnou formou zadávat, aby slovo napsali určitou barvou, duhově, tiskacím nebo psacím písmem…
Týden od 8. 9. do 12. 9.
➡️ Co mají děti v sešitě nalepené:
- Pracovní list s informacemi o žákovi (jméno, věk, oblíbená barva).
- Pracovní list s osmisměrkou na téma pozdravy (greetings).
- Pracovní list k tématu pozdravy a představení
(např. Hello! My name is… I am… What’s your name?). - Básnička „See you later, alligator“.
➡️ Dobrovolný úkol za jedničku:
Žáci se mohou básničku naučit zpaměti a nechat se ve škole vyzkoušet.
👉 Zpívanou verzi najdete zde: See you later, alligator – YouTube
➡️ Co si děti doma opakují:
Základní anglické pozdravy:
- Hello / Hi – Ahoj
- Good morning – Dobré ráno
- Good afternoon – Dobré odpoledne
- Good evening – Dobrý večer
- Goodbye / Bye – Na shledanou / Ahoj (při loučení)
- See you later – Uvidíme se později
- Good night – Dobrou noc