
KAŽDODENNÍ ČTENÍ cca 10minut ( celoroční domácí úkol )
Pokud není zadaný text v čítance, čti vlastní četbu.
Práci v sešitech, PL, kterou jsi ve škole nedodělal, DOKONČI DOMA!
DUBEN
24.4.
Trénuj denně násobení a dělení 2!
Na pondělí 28.4. – vypočítej 2sloupečky

23.4.
vyber 1 báseň z čítanky str. 116 – 117 a nauč se ji zpaměti – na pondělí 28.4.
14.4.
Čt – dočíst kapitolu – Kouzelná třída
Vybírám 500Kč na výlet 25.dubna – PUSTEVNY
10.4.
Čj – oprava diktátu
9.4.
Písanka 2 – str.26
Čítanka str. 112 – čtení ( 1. část slabší čtenáři )
7.4.
Čtení – čítanka str.111, hlasité a plynulé čtení
2.4.
Čt – čítanka str. 105 – O kohoutkovi a slepičce
Čj – oprava diktátu
1.4.
Čj – str. 76/4 – doplnit na fólii
BŘEZEN
27.3.
M – DS str.31/3,8 + cvičení na papíře v sešitě
Procvičujte počítání do 100, cokoli v tomto DS až po aktuální stranu 33 můžete použít. Některé děti stále hodně chybují, doma nepočítají. Jiné, naopak mají i stranu 33 celou hotovou.
Příští měsíc bychom měli začít násobilku. Prosím, denně s dětmi memorujte násobky a příklady dané násobilky, jinak to velké množství pamětních příkladů nezvládnou. Na konci 2. roč. by měl žák ovládat násobilku 1 – 5 zpaměti.
26.3.
Čj – oprava diktátu, učebnice str. 74/5 – do sešitu
25.3.
Čítanka – str.102 – Dobrá zpráva – báseň zpaměti
Čj – dodělat cv. 1 v PL
24.3.
Čítanka str. 103 – hlasité, pomalu plynulé čtení – Sluníčko a pampelišky
Ze čtvrtka máme úkol z Čj
Dokončení obrázku v sešitě Čls nemělo na dnešek 8 dětí – dokončit
20.3.
Čj – str. 73/5 – do sešitu
18.3.
Čj – str.72/5 – opiš a doplň 3věty.
Čtení – čítanka str. 100 – 1.oddíl článku Jak přivolali jaro
5.3.
Písanka 2 – str. 7
Potvrdit účast na tematic. pobytu v přírodě ( v úkolníčku )
3.3.
Čtení – vlepit nebo nakreslit obrázek do sešitu
Písanka 2 – str.5 – doplň 4slova do rozepsaných vět.
ÚNOR
25.2.
Dones 100Kč na vých. koncert ve čtvrtek.
M – DS str.24/1, ( cv.2 – dobrovolný úkol )
Čtení – čítanka str. 92,93
20.2.
Čj – PL – cvičení 4 – doplnit i/y
17.2.
Čtení – čítanka str.75
13.2.
Kontrola sešitů: Čj – nedodělaná cv. dodělat, totéž Písanka 1 a sešit Čls.
12.2.
Čtení z čítanky – str.131
11.2.
Písanka1 – str.36 – 4řádky
7.2.
Poslední dobou děti zapomínají pomůcky a d. úkoly. Dohlédněte,prosím, na domácí přípravu a chystání pomůcek.
Vyprázdněte dětem složky s PL za 1. pololetí. ponechte pouze texty do HV, poslední PL z Čj a housenku do M. Děkuji.
V notýsku mají pozvánku na společenský večer školy se vstupenkami a dopisem.
6.2.
Čls – do sešitu napiš nadpis Čím chci být? – nakresli obrázek – na pondělí 10.2.
4.2.
Čj – dnešní PL 50/3
Čtení – dokreslit obrázky k oběma textům
do Pč – krabičku od čaje
LEDEN
29.1.
Čj – str.64/4 – doplnit slabiky na fólii
28.1.
Písanka1 – str.31 – písmeno B – 5řádků
donést M II.díl ( DS )
Na Pč 5.2. donést krabičku od čaje
27.1.
Čtení – Kouzelná třída – str.33 – Výprava do kabinetu
Písanka1 – str.30 – dokončení stránky
23.1.
Psaní – Písanka1 – str.29 – písmeno H / 4řádky
21.1.
Čj str.60/12 – 10 vět
Čt – str.88
20.1.
Písanka1 – str.28 – dopsat
Do Pč donést zítra visačku od čaje s nitkou, pytlík nebudeme potřebovat
15.1.
Čj – PL 46/1,2 + písemný d.ú. , kdo neměl dnes
M – učebnice str.37/2 – 4 příklady – zopakovat
Zítra – teplé oblečení na ven – v TV jdeme ven
14.1.
Čj – str. 58/4 do sešitu
Čtení na str. 62
9.1.
Čj – str.57 – dělení souhlásek – zpaměti
M – opravit, dopočítat př. v sešitě, s rozpisem nebo bez v DS str. 69/1
Procvičujte počítání, některé děti nezvládají počítání do 10, s přechodem přes 10. V DS můžete počítat cokoli a kdekoliv zpětně od aktuální stránky ( nyní 69 ) , je tam toho spousta, + sloupečky ve složce…
7.1.
Zítra budu prověřovat zvládnutí učiva – samohlásky, dělení slov na slabiky, grafické značení ( o, x ), druhy vět ( učeb. str. 56 )
Procvičujte automatizaci počítání do 10
6.1.
Donést věci do školy, složku, tv. úbor… Zítra si děti mohou donést darovanou knihu a 1 malý vánoční dárek
PROSINEC
11.12.
Naučit se zpaměti krátkou básničku z Čítanky – každý ji má určenou
6.12.
Naučit se zpaměti texty říkanek Měsíce – PL ve složce
4.12.
Čt – str. 54 – koleda
3.12.
M – procvičování př. se závorkami – rozpisem ( viz probrané učivo) – učeb. str. 31/4 – do pátku
Čt – str. 53 – Mikuláš – hlasité čtení
LISTOPAD
26.11.
Čj – PL dopsat cv.3
21.11.
Čls – režim dne – dokonči obrázek v sešitě, vybarvi – na pondělí 25.11.
18.11.
Čls – napiš do sešitu svoje datum narození, dokresli dárek ( na čtvrtek )
Písanka1 str.18 – 2řádky – přepiš 8 slov
13.11.
Čj – str. 37/4 – napsat do sešitu
Čítanka – str. 36 – hlasité čtení
6.11.
Čj – dokončit dvě věty v PL
M – dopočítat rakety, kdo nemá
5.11.
Čj – doplň. cvičení v sešitě
M – dokončit PL
ŘÍJEN
16.10
M – někteří žáci – dopíší 2.cvičení v sešitě
Čtení – čítanka str. 24 – 25 – komiks
Písanka1 – kdo nedopsal 5.řádek
8.10.
Písanka1 – str.8 – dopsat 3. a 4. řádek
7.10.
Čítanka str.19 – pomalé, hlasité čtení
ČLS – kontrola zápisů v sešitě Čls – doplnit adresy, nedopsaná cvičení. Zápisy a cvičení v sešitě jsou zároveń učivem, které si mají děti osvojit.
Každý měsíc po ukončení tématu si napíšeme opakovací testík. Tento čtvrtek 10.10. bude na téma škola a domov.
Umíme odpovídat na otázky pod textem v učebnici + zápisy v sešitě. Každou hodinu na začátku opakujeme probrané učivo, děti se na opakování připravují. Jsou aktivní a snaží se. Alespoň většina .
2.10.
Čj – abeceda zpaměti, kdo neumí
Čt – str. 13 – 14
1.10.
Čj – zopakovat abecedu
M – někteří žáci dopočítají cv. v PL – mají poznačeno
ZÁŘÍ
30.9.
Čj – napsat do sešitu abecedu, naučit zpaměti. Umíme skoro celou z angličtiny
Donést zítra vl. četbu
25.9.
M – dokončit poslední cvičení v PL
Čt – čítanka str. 8
18.9.
Čt – čítanka str. 5 – čtení básničky – HLASITĚ A POMALU PLYNULE
13.9.
Pokud je to možné, donést fotku nebo část fotky z prázdnin – vyrábíme Lapbook na téma Prázdniny, rámeček má 15 x 11cm.
Malé pravítko do pouzdra, průsvitné folie A4, A510. 9.Čj – některé děti (4) nenapsaly úkol do sešitu Čj – doplnit písmena abecedy. Dopište.Téměř celá třída splnila úkol, který jsme si včera cvičně zapsali do úkolníčku, což mě velmi mile překvapilo.Dnes – Čítanka str. 3 – básnička Těšíte se do školy – nácvik plynulého, popř. plynulého slabikovaného čteníM – zpaměti rozklad čísla 10 ( 1-9, 2-8, 3-7, 4-6,5-5…)